Termeni și condiții
I. Dispoziții generale
- Acești termeni și condiții (denumiți în continuare „termeni și condiții”) sunt emiși în conformitate cu § 1751 și următoarele ale Legii nr. 89/2012 Sb., Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”)
Strongmed s.r.o.
ID: 04093445
CIF: CZ04093445
cu sediul în: Hněvotínská 493/26, Olomouc 779 00
înregistrată la Tribunalul Regional din Ostrava, dosar nr. C 62341
date de contact:
e-mail: info@proteinaco.ro
telefon: +420 588 288 563
www (denumită în continuare „vânzător”)
- Acești termeni și condiții comerciale reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului și ale persoanei fizice, care încheie un contract de vânzare-cumpărare în afara activității sale comerciale, în calitate de consumator, sau în cadrul activității sale comerciale (denumită în continuare „cumpărător”) prin intermediul interfeței web afișate pe site-ul web disponibil la adresa de internet www.proteinaco.ro (denumit în continuare „magazin online”).
- Termenii și condițiile comerciale sunt parte integrantă a contractului de vânzare-cumpărare. Dispozițiile derogatorii din contractul de vânzare-cumpărare au prioritate față de prevederile prezentelor condiții comerciale.
- Acești termeni și condiții comerciale și contractul de vânzare-cumpărare sunt încheiate în limba cehă.
II. Informații despre produse și prețuri
- Informațiile despre produse, inclusiv prețurile fiecărui produs și principalele sale caracteristici, sunt prezentate lângă fiecare produs în catalogul magazinului online. Prețurile produselor sunt indicate inclusiv cu taxa pe valoarea adăugată, toate taxele aferente și costurile de returnare a produselor, în cazul în care acest lucru nu este posibil prin mijloace poștale obișnuite. Prețurile produselor rămân valabile pe perioada în care sunt afișate în magazinul online. Această prevedere nu exclude încheierea unui contract de vânzare-cumpărare în condiții negociate individual.
- Toate prezentările produselor plasate în catalogul magazinului online au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare-cumpărare cu privire la aceste produse.
- În magazinul online sunt publicate informații despre costurile legate de ambalarea și livrarea produselor. Informațiile privind costurile legate de ambalarea și livrarea produselor prezentate în magazinul online sunt valabile numai în cazul în care produsele sunt livrate pe teritoriul Republicii Cehe.
- Posibilele reduceri ale prețului de achiziție al produselor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.
III. Comanda și încheierea contractului de vânzare-cumpărare
- Costurile suportate de cumpărător în urma utilizării mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de vânzare-cumpărare (costurile de conectare la internet, costurile convorbirilor telefonice) sunt suportate de cumpărător. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
- Cumpărătorul efectuează comanda de produse în următoarele moduri:
- prin intermediul contului său de client, dacă s-a înregistrat anterior în magazinul online,
- completând formularul de comandă fără înregistrare.
- La plasarea comenzii, cumpărătorul alege produsele, numărul de bucăți, metoda de plată și livrare.
- Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și modifica datele introduse în comandă. Cumpărătorul plasează comanda către vânzător prin finalizarea comenzii. Datele indicate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Condiția pentru valabilitatea comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea de către cumpărător că este de acord cu acești termeni și condiții.
- Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare a primirii comenzii la adresa de e-mail furnizată de cumpărător la momentul plasării comenzii. Această confirmare este automată și nu se consideră încheierea unui contract. Anexa confirmării sunt termenii și condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de vânzare-cumpărare este încheiat numai după acceptarea comenzii de către vânzător. Notificarea privind acceptarea comenzii este trimisă pe adresa de e-mail a cumpărătorului. / Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare a primirii comenzii la adresa de e-mail furnizată de cumpărător la momentul plasării comenzii. Această confirmare va fi considerată drept încheierea contractului. Anexa confirmării sunt termenii și condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de vânzare-cumpărare se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător, trimisă pe adresa de e-mail a cumpărătorului.
- În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini una dintre cerințele menționate în comandă, acesta va trimite cumpărătorului o ofertă modificată pe adresa de e-mail a acestuia. Oferta modificată este considerată o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare este încheiat în acest caz prin confirmarea acceptării acestei oferte de către cumpărător și trimiterea acesteia către vânzător pe adresa de e-mail indicată în acești termeni și condiții.
- Toate comenzile primite de către vânzător sunt cu caracter obligatoriu. Cumpărătorul poate anula comanda până în momentul în care nu primește confirmarea acceptării comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda prin telefon la numărul de telefon sau la adresa de e-mail a vânzătorului menționate în acești termeni și condiții.
- În cazul în care a apărut o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului la indicarea prețului produsului în magazinul online sau în timpul procesului de comandă, vânzătorul nu este obligat să livreze produsul cumpărătorului la acest preț evident eronat, chiar dacă cumpărătorului i-a fost trimisă o confirmare automată a primirii comenzii în conformitate cu acești termeni și condiții. Vânzătorul informează cumpărătorul despre eroare fără întârziere și îi trimite cumpărătorului o ofertă modificată pe adresa sa de e-mail. Oferta modificată se consideră o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare se încheie în acest caz prin confirmarea acceptării de către cumpărător, trimisă pe adresa de e-mail a vânzătorului.
IV. Contul de client
- Pe baza înregistrării efectuate de cumpărător în magazinul online, cumpărătorul poate accesa contul său de client. Cumpărătorul poate efectua comenzi de produse din contul său de client. Cumpărătorul poate comanda produse și fără înregistrare.
- La înregistrarea unui cont de client și în momentul comandării produselor, cumpărătorul are obligația de a furniza toate datele în mod corect și real. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele din contul de utilizator în cazul oricărei modificări a acestora. Datele furnizate de cumpărător în contul de client și în momentul comandării produselor sunt considerate corecte de către vânzător.
- Accesul la contul clientului este securizat cu un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesul la contul său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru eventuala utilizare abuzivă a contului clientului de către părți terțe.
- Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de client de către părți terțe.
- Vânzătorul poate dezactiva contul de utilizator, în special în cazul în care cumpărătorul nu mai utilizează contul de utilizator sau în cazul în care cumpărătorul încalcă obligațiile sale din contractul de vânzare-cumpărare și din acești termeni și condiții.
- Cumpărătorul ia la cunoștință că contul de utilizator nu poate fi disponibil în mod continuu, în special datorită necesității întreținerii echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau a echipamentelor hardware și software ale unor părți terțe.
V. Condiții de plată și livrarea produselor
- Prețul produselor și eventualele costuri legate de livrarea produselor conform contractului de vânzare-cumpărare pot fi achitate de cumpărător în următoarele moduri:
- prin transfer bancar în contul vânzătorului, nr. 2501050830/2010, deschis la FIO banka
- plata la livrare în numerar la predarea produselor
- prin intermediul portalului de plăți
- furnizor de plată electronică: ComGate Payments, a.s. - https://www.comgate.cz/cz/platebni-brany
- reclamații privind plățile:
- ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
- Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să achite vânzătorului costurile aferente ambalării și livrării produselor în conformitate cu valoarea convenită. Dacă nu se specifică în mod expres altfel, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării produselor.
- În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție este scadent în termen de 14 zile de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.
- În cazul plății prin intermediul unui portal de plată, cumpărătorul urmează instrucțiunile furnizate de furnizorul de servicii de plată electronică.
- În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a achita prețul de achiziție este îndeplinită în momentul în care suma corespunzătoare este înregistrată în contul bancar al vânzătorului.
- Vânzătorul nu solicită cumpărătorului niciun avans sau altă plată similară în avans. Plata prețului de achiziție înainte de expedierea produselor nu constituie avans.
- Conform legii privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul are obligația de a elibera cumpărătorului o chitanță. În același timp, este obligat să înregistreze online veniturile încasate la administrația fiscală, iar în cazul unei defecțiuni tehnice, în termen de cel mult 48 de ore
- Produsele sunt livrate cumpărătorului:
- la adresa indicată de cumpărător în comandă
- prin intermediul unui punct de livrare, la adresa indicată de cumpărător,
- prin ridicarea personală la punctul de vânzare al vânzătorului
- Modul de livrare se alege în momentul comandării produselor.
- Costurile de livrare a produselor, în funcție de modul de expediere și preluare a produselor, sunt indicate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii trimisă de către vânzător. În cazul în care modul de livrare este convenit pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, acesta suportă riscul și eventualele costuri suplimentare legate de acest mod de livrare.
- Dacă vânzătorul este obligat, conform contractului de vânzare-cumpărare, să livreze produsele la locul indicat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia produsele la livrare. În cazul în care, din motive invocate de cumpărător, este necesară livrarea repetată a produselor sau livrarea acestora într-un mod diferit de cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să suporte costurile asociate livrării repetate a produselor sau costurile asociate altui mod de livrare.
- La preluarea produselor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajelor produselor și, în cazul unor defecte, să le semnaleze imediat transportatorului. În cazul constatării unei deteriorări a ambalajului care indică o deschidere neautorizată a coletului, cumpărătorul nu este obligat să preia coletul de la transportator.
- Vânzătorul va emite cumpărătorului un document fiscal – factură. Documentul fiscal este atașat produselor livrate.
- Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra produselor prin plata integrală a prețului de achiziție al produselor, inclusiv costurile de livrare, dar nu înainte de preluarea produselor. Răspunderea pentru distrugerea accidentală, deteriorarea sau pierderea produselor revine cumpărătorului din momentul preluării produselor sau din momentul în care cumpărătorul avea obligația de a prelua produsele, dar nu a făcut acest lucru în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
VI. Retragerea din contract
- Cumpărătorul, care a încheiat contractul de vânzare-cumpărare în afara activității sale comerciale, în calitate de consumator, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare.
- Termenul de retragere din contract este de 14 zile
- de la data primirii produselor,
- de la data preluării ultimei livrări de produse, dacă contractul se referă la mai multe tipuri de produse sau la livrarea a mai multor părți,
- de la data preluării primei livrări de produse, dacă contractul se referă la livrarea periodică repetată a produselor.
- Cumpărătorul nu poate renunța la contractul de vânzare-cumpărare, printre altele:
- prestarea serviciilor, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres înainte de expirarea termenului de retragere din contract și vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că, în acest caz, acesta nu are dreptul de a se retrage din contract,
- despre livrarea de produse sau prestarea de servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare care nu pot fi influențate de vânzător și care pot apărea în termenul de retragere din contract,
- livrarea de băuturi alcoolice, care pot fi livrate numai după trecerea unui termen de treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare care nu sunt determinate de voința vânzătorului,
- despre livrarea produselor care au fost modificate conform dorinței cumpărătorului sau pentru persoana acestuia,
- livrarea de produse care se deteriorează rapid, precum și a produselor care, după livrare, au fost amestecate iremediabil cu alte produse,
- livrarea produselor în ambalaj închis, pe care cumpărătorul le-a scos din ambalaj și nu pot fi returnate din motive de igienă,
- livrarea unei înregistrări audio sau video sau a unui program de calculator, dacă a distrus ambalajul original al acestora,
- livrarea de ziare, reviste sau alte publicații periodice,
- livrarea conținutului digital, dacă acesta nu a fost livrat pe un suport material și a fost livrat cu acordul expres prealabil al cumpărătorului înainte de expirarea termenului de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că, în acest caz, acesta nu are dreptul de a se retrage din contract,
- în alte cazuri prevăzute în articolul 1837 din Codul civil.
- Pentru a respecta termenul de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită declarația de retragere în termenul de retragere din contract.
- Pentru a renunța la contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul poate utiliza modelul de formular pentru retragerea din contract furnizat de vânzător. Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare va fi trimisă de către cumpărător pe adresa de e-mail sau pe adresa de corespondență a vânzătorului menționată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va confirma imediat cumpărătorului primirea formularului.
- Cumpărătorul, care s-a retras din contract, este obligat să returneze bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Cumpărătorul suportă costurile asociate returnării produselor către vânzător, chiar și în cazul în care produsele nu pot fi returnate prin poștă, având în vedere natura lor.
- În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul îi va restitui fără întârziere, în termen de cel mult 14 zile de la retragerea din contract, toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la acesta, în același mod. Vânzătorul va returna cumpărătorului sumele primite într-un alt mod numai dacă cumpărătorul este de acord cu acest lucru și dacă acest lucru nu îi generează costuri suplimentare.
- Dacă cumpărătorul a ales o altă modalitate de livrare a produselor decât cea mai ieftină oferită de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costurile de livrare a produselor în valoarea corespunzătoare celei mai ieftine modalități de livrare a produselor.
- În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului sumele de bani primite înainte ca acesta să îi predea bunurile sau să dovedească că le-a expediat vânzătorului.
- Produsele trebuie returnate de către cumpărător vânzătorului în stare intactă, neuzată și necontaminată și, dacă este posibil, în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul să compenseze integral pretențiile cumpărătorului privind restituirea prețului de achiziție cu pretențiile sale privind despăgubirea pentru daunele cauzate produselor.
- Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare din cauza epuizării stocurilor, indisponibilității produselor sau în cazul în care producătorul, importatorul sau furnizorul produselor a întrerupt producția sau importul produselor. Vânzătorul informează imediat cumpărătorul, prin intermediul adresei de e-mail indicate în comandă, și returnează, în termen de 14 zile de la notificarea de retragere din contractul de vânzare-cumpărare, toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la acesta în temeiul contractului, în același mod sau, dacă este cazul, în modul indicat de cumpărător.
VII. Drepturile rezultate din executarea defectuoasă
- Vânzătorul răspunde cumpărătorului cu privire la faptul că produsele nu prezintă defecte la momentul preluării. În special, vânzătorul răspunde cumpărătorului pentru faptul că, la momentul preluării produselor de către cumpărător:
- produsele au caracteristicile convenite de părți și, în absența unei astfel de convenții, au caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau caracteristicile pe care cumpărătorul le-a așteptat având în vedere natura produselor și pe baza publicității făcute de către aceștia,
- produsele sunt adecvate pentru scopul pentru care au fost destinate de către vânzător sau pentru scopul pentru care sunt utilizate în mod obișnuit produsele de acest tip,
- produsele corespund calitativ sau cantitativ mostrei sau modului de execuție convenit, în cazul în care calitatea sau modul de execuție au fost stabilite pe baza unei mostre sau a unui model convenit,
- produsele corespund în ceea ce privește cantitatea, dimensiunea sau greutatea și
- produsele sunt conforme cu cerințele legislației.
- Dacă defectul apare în termen de șase luni de la preluarea produselor de către cumpărător, se consideră că marfa era defectă deja la momentul preluării. Cumpărătorul are dreptul să exercite dreptul de reclamare pentru defectele care apar la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la preluare. Această prevedere nu se aplică în cazul produselor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit prețul mai mic, în cazul uzurii normale a produselor cauzate de utilizarea obișnuită, în cazul produselor uzate pentru defecte corespunzătoare gradului de utilizare sau uzură pe care produsele le aveau la momentul preluării de către cumpărător sau dacă acest lucru rezultă din natura produselor.
- În cazul apariției unui defect, cumpărătorul poate depune o reclamație la vânzător și poate solicita:
- schimbarea cu produse noi,
- repararea produselor,
- o reducere adecvată din prețul de achiziție,
- retragerea din contract.
- Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract,
- dacă produsul prezintă un defect major,
- dacă nu poate utiliza produsul în mod corespunzător din cauza apariției repetate a defectului sau a defectelor după reparare,
- sau în cazul unui număr mare de defecte ale produsului.
- Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice punct de vânzare în care este posibilă acceptarea reclamației, eventual și la sediul sau la locul de desfășurare a activității. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului o confirmare scrisă cu privire la momentul în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, conținutul reclamației și modul în care cumpărătorul dorește soluționarea reclamației, precum și confirmarea datei și a modului de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea efectuării reparației și durata acesteia sau, dacă este cazul, motivarea scrisă a respingerii reclamației.
- Vânzătorul sau angajatul său desemnat va decide cu privire la reclamație imediat, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. În acest termen nu se include perioada rezonabilă, în funcție de tipul produsului sau al serviciului, necesară pentru evaluarea tehnică a defectului. Reclamațiile, inclusiv remedierea defectelor, trebuie soluționate fără întârziere, în termen de cel mult 30 de zile de la data depunerii reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unui termen mai lung. Nerespectarea acestui termen constituie o încălcare gravă a contractului, iar cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare. Momentul depunerii reclamației este considerat momentul în care cumpărătorul își exprimă voința (exercitarea dreptului din cauza unei prestații defectuoase) față de vânzător.
- Vânzătorul informează în scris cumpărătorul cu privire la rezultatul reclamației.
- Dreptul la despăgubiri pentru prestare defectuoasă nu-i revine cumpărătorului dacă acesta știa înainte de preluarea bunului că acesta prezintă un defect sau dacă defectul a fost cauzat de cumpărător.
- În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea cheltuielilor efectuate în mod justificat în legătură cu reclamația. Cumpărătorul poate exercita acest drept față de vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție.
- Cumpărătorul are dreptul de a alege modalitatea de reclamație.
- Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile rezultate din executarea defectuoasă sunt reglementate de articolele § 1914 până la 1925, § 2099 până la 2117 și § 2161 până la 2174 din Codul civil și de Legea nr. 634/1992 Sb., privind protecția consumatorului.
- Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte sunt reglementate de procedura de reclamații a vânzătorului.
VIII. Comunicare
- Părțile contractante pot să-și trimită reciproc orice corespondență scrisă prin poștă electronică.
- Cumpărătorul va trimite către vânzător corespondența pe adresa de e-mail indicată în acești termeni și condiții. Vânzătorul trimite cumpărătorului corespondența pe adresa de e-mail indicată în contul său de client sau în comandă.
IX. Dispoziții generale și instrucțiuni
- În magazinul nostru online, oferim acces la evaluările produselor efectuate de alți consumatori. Autenticitatea acestor recenzii este asigurată și verificată prin conectarea evaluărilor provenite exclusiv de la clienți înregistrați care comandă efectiv produsele, astfel încât să putem verifica și demonstra că recenziile provin de la consumatori reali. În cazul în care pe site-ul nostru apar recenzii de pe site-ul Heureka.cz, acestea provin din nou de la clienți reali, deoarece Heureka.cz trimite un chestionar de satisfacție și solicită completarea recenziei numai după efectuarea unei achiziții reale sau pe baza înregistrării, unde poate verifica autenticitatea utilizatorului.
X. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
- Pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum care decurg din contractul de vânzare-cumpărare este competentă Inspecția Comercială Cehă, cu sediul în Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs. Platforma pentru soluționarea litigiilor online, disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr, poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător în cadrul contractului de vânzare-cumpărare.
- Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, cu sediul în Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz este punctul de contact în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) nr. 524/2013 din 21 mai 2013 cu privire la soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).
- Vânzătorul are dreptul să vândă produsele pe baza autorizației de exercitare a activității comerciale. Controlul activității comerciale este efectuat, în cadrul competențelor sale, de către autoritatea competentă în materie de activități comerciale. Inspecția comercială cehă exercită, în cadrul competențelor sale, printre altele, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorului.
XI. Dispoziții finale
- Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legislația Republicii Cehe. Dacă relația stabilită prin contractul de vânzare-cumpărare conține un element internațional, părțile convin că relația se va reglementa în conformitate cu legislația Republicii Cehe. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului care decurg din legislația generală.
- Vânzătorul nu este obligat față de cumpărător prin niciun cod de conduită în sensul prevederilor § 1826 alin. 1 lit. e) din Codul civil.
- Toate drepturile asupra site-ului web al vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul site-ului, fotografiile, filmele, grafica, mărcile comerciale, logo-urile și alte elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în orice alt mod a site-ului web sau a unei părți a acestuia fără acordul vânzătorului.
- Vânzătorul nu răspunde pentru erorile apărute ca urmare a intervenției unor părți terțe în magazinul online sau ca urmare a utilizării acestuia în mod contrar destinației sale. Cumpărătorul nu are dreptul să utilizeze proceduri care ar putea avea un impact negativ asupra funcționării magazinului online și nu are dreptul să întreprindă nicio acțiune care ar putea permite acestuia sau unor părți terțe să intervină în mod neautorizat sau să utilizeze în mod neautorizat echipamentele de programare sau alte componente care fac parte din magazinul online și să utilizeze magazinul online sau anumite părți ale acestuia sau echipamentele de programare într-un mod care ar fi în contradicție cu destinația sau scopul acestuia.
- Cumpărătorul își asumă astfel riscul modificării circumstanțelor în sensul § 1765 alin. 2 din Codul civil.
- Contractul de vânzare-cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de către vânzător în format electronic și nu este accesibil.
- Vânzătorul poate modifica sau completa termenii și condițiile comerciale. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care au apărut în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.
- Anexa la termenii și condițiile comerciale este un model de formular pentru retragerea din contract.
Acești termeni și condții intră în vigoare la data de 01.01.2023