Reclamații și returnarea produselor
Schimbarea și returnarea produselor
Satisfacția dvs. este prioritatea noastră, iar dacă din întâmplare ați primit un produs care nu vi se potrivește, nu-i nimic.
Îl schimbăm cu plăcere cu altul, trebuie doar să îndepliniți câteva condiții simple.
Care sunt condițiile pentru returnarea produselor?
- Returnarea sau schimbarea produselor – Produsele trebuie să ne fie returnate împreună cu formularul completat, pe care îl găsiți în anexă, în termen de 14 zile de la primirea produselor de către client.
Pentru schimbarea și returnarea produselor se aplică următoarele condiții:
- Îmbrăcăminte – nepurtată, nedeteriorată, nespălată, cu etichetele originale.
- Suplimente alimentare – numai ambalaje complete, intacte și nedeschise.
- Altele – în aceeași stare în care au fost livrate (nedeteriorate, nepătate, în ambalajul original).
Cum să procedați?
- Indiferent dacă este vorba de reclamația sau de returnarea unui produs, vă rugăm să contactați mai întâi serviciul clienți Protein a Co prin e-mail la adresa info@proteinaco.ro, la care să atașați o fotografie a produsului pe care îl reclamați sau doriți să-l returnați.
- Imprimați și completați formularul pentru returnarea sau schimbarea produselor - link pentru descărcarea formularului AICI
- Alături de produse, atașați formularul și o copie a facturii.
- Trimiteți pachetul la adresa noastră poștală, bine ambalat:
Protein a Co, Náměstí Svobody 268, 752 01 Kojetín, Republica Cehă
Cum stă treaba cu costurile de expediere?
În cazul unei RECLAMAȚII, atunci când contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți, vi se va comunica un cod cu ajutorul căruia ne veți trimite produsul GRATUIT, pe cheltuiala noastră.
În cazul RETURNĂRII PRODUSELOR în termenul legal, produsele se trimit PE CHELTUIALA DVS.